Veel gestelde vragen - Marie Poppies Ga naar de inhoud

Veel gestelde vragen

Heeft u vragen omtrent onze milieuvriendelijke bezorgservice? Blader door onze VVG en vind alle antwoorden op uw vragen!

Uw bloemboeketten

Ja, het boeket dat u ontvangt zal de bloemen bevatten die in de beschrijving staan en zal de kleuren van de foto respecteren. De boeketten veranderen met de seizoenen. De boeketten van volgende maand zullen zeker anders zijn!

Nee, de bloemist die uw boeket zal samenstellen wordt altijd geselecteerd op basis van zijn locatie, zo dicht mogelijk bij het leveringsadres. Op die manier bevoordelen wij de kortsluiting en verkorten wij de leveringstijd van uw bloemen voor maximale versheid!

Absoluut, schrijf het maar aan bij je bestelling. We zullen al je lieve woorden naar je dierbaren sturen!

Absoluut! Stuur gewoon een e-mail naar info@mariepoppies.be en wij zullen met plezier uw speciale verzoeken beantwoorden.

Abonnementen

Ga gewoon naar onze Abonnement pagina en kies de frequentie per week en de duur van het abonnement en klik dan op "Naar aanbieding”. Je krijgt dan een totaal gepersonaliseerde verrassing!

Abonnementen van zes maanden of langer kunnen tweemaal per jaar voor een periode van maximaal één maand worden opgeschort. Hiervoor moet u ten minste twee weken voor de volgende levering een e-mail sturen naar info@mariepoppies.be met vermelding van de datum van de schorsing en ervatting van uw abonnement.

Om uw abonnement op te zeggen, stuurt u ten minste twee weken voor de gekozen leveringsdatum een e-mail naar info@mariepoppies.be. Na deze periode ontvangt u nog een laatste levering voordat uw abonnement wordt opgezegd. Gelieve te noteren dat wij geen boeketten terugbetalen die niet geleverd worden.

Om uw abonnement te wijzigen, stuurt u best een e-mail naar info@mariepoppies.be. Voor boeketten die binnen de 2 weken na verzending van de e-mail geleverd moeten worden, wordt er geen rekening meer gehouden met wijzigingen.

Levering

Marie Poppies levert overal in België!

De bezorgkosten zijn inbegrepen in de prijs van het boeket.

U kunt ervoor kiezen om uw boeket de dag na uw bestelling te ontvangen.

Wij bieden momenteel geen levering op afhaalpunten.

Onze boeketten worden 7 dagen per week geleverd! De ontvanger van het boeket ontvangt de dag tevoren een sms en een e-mail van onze bezorger waarin het tijdstip van bezorging wordt aangegeven.

Ja, u ontvangt een link waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Indien de ontvanger van het boeket afwezig is op het ogenblik van de levering, zal onze bezorger telefonisch contact met hem/haar opnemen om een oplossing te vinden (het boeket bijvoorbeeld bij een buur of op een verborgen plaats achterlaten). Indien de ontvanger de oproep niet beantwoordt, zal het boeket naar het logistiek centrum worden teruggestuurd. Wij kunnen een levering op verzoek verzetten, tegen betaling van extra leveringskosten. Houdt u er echter rekening mee dat als de ontvanger niet snel genoeg reageert en het boeket niet binnen drie dagen wordt bezorgd, wij het boeket niet meer kunnen leveren en het boeket niet wordt terugbetaald.

Onze gedroogde boeketten worden verpakt in aantrekkelijk kraftpapier en vervolgens in een herbruikbare frigolite-doos geplaatst om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Het resultaat? Handbezorging, de zekerheid van een vlotte levering en een vermindering van afval.

Bij het minste probleem dat u ondervindt met uw boeket, kunt u ons een e-mail sturen (info@mariepoppies.be) met uw contactgegevens, uw bestelnummer en een foto van het boeket wanneer u het ontvangt. Wij zullen zo spoedig mogelijk antwoorden en ons uiterste best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Als u een probleem heeft met de levering, neem dan zonder aarzelen contact met ons op via het e-mailadres info@mariepoppies.be. Wij zullen ons best doen om de situatie zo snel mogelijk op te lossen.

 
 
 

Deze site maakt gebruik van cookies. Voor een optimale browse-ervaring moet het gebruik van cookies toegelaten zijn.

aanpassen