Veel gestelde vragen - Marie Poppies aller au contenu

Veel gestelde vragen

Heeft u vragen omtrent onze milieuvriendelijke bezorgservice? Blader door onze VVG en vind alle antwoorden op uw vragen!

Uw bloemboeketten

Dat is wat Marie Poppies zo speciaal maakt: onze boeketten zijn altijd een prachtige verrassing omdat ze samengesteld zijn uit de mooiste seizoensbloemen, gekweekt door onze lokale telers en geselecteerd door onze partnerbloemisten. Laat u verrassen!

Nee, de bloemist die uw boeket zal samenstellen wordt altijd geselecteerd op basis van zijn locatie, zo dicht mogelijk bij het leveringsadres. Op die manier bevoordelen wij de kortsluiting en verkorten wij de leveringstijd van uw bloemen voor maximale versheid!

Absoluut, schrijf het maar aan bij je bestelling. We zullen al je lieve woorden naar je dierbaren sturen!

Absoluut! Stuur gewoon een e-mail naar info@mariepoppies.be en wij zullen met plezier uw speciale verzoeken beantwoorden.

Abonnementen

Ga gewoon naar onze Abonnement pagina en kies de frequentie per week en de duur van het abonnement en klik dan op "Naar aanbieding”. Je krijgt dan een totaal gepersonaliseerde verrassing!

Abonnementen van zes maanden of langer kunnen eenmaal per jaar voor een periode van maximaal één maand worden opgeschort. Hiervoor moet u ten minste twee weken voor de volgende levering een e-mail sturen naar info@mariepoppies.be met vermelding van de datum van de schorsing en ervatting van uw abonnement.

Om uw abonnement op te zeggen, stuurt u ten minste twee weken voor de gekozen leveringsdatum een e-mail naar info@mariepoppies.be. Na deze periode ontvangt u nog een laatste levering voordat uw abonnement wordt opgezegd.

Om uw abonnement te wijzigen, stuurt u best een e-mail naar info@mariepoppies.be Voor boeketten die binnen de 2 weken na verzending van de e-mail geleverd moeten worden, wordt er geen rekening meer gehouden met wijzigingen.

Levering

Marie Poppies biedt momenteel haar diensten aan in de 19 Brusselse gemeenten. We zijn volop bezig met het uitbreiden van onze zaak, opdat wij binnekort onze diensten hopelijk in heel België kunnen aanbieden.

De kosten voor de levering per fiets in Brussel zijn inbegrepen in de prijs van uw boeket of abonnement. Zo komt u aan het eind van uw bestelling niet voor onaangename verrassingen te staan.

Om een optimale versheid van onze boeketten te garanderen, worden de bestellingen drie tot vijf dagen voor de levering afgesloten, afhankelijk van de gekozen datum, zodat onze telers de tijd hebben om de bloemen te snijden en onze bloemisten de tijd om ze te monteren.

Bij Marie Poppies hebben we gekozen voor hand- en fietslevering om een vlotte en kwaliteitsvolle levering te garanderen. Daarom bieden wij geen levering aan op afhaalpunten.

Wij leveren enkel van dinsdag tot en met zaterdag. Ze worden op de gekozen dag tussen 16.00 en 20.00 uur bij de koper bezorgd. Het is momenteel niet mogelijk om een specifieke levertijd te kiezen, maar we zullen proberen om daar zo snel mogelijk verandering in te brengen voor u.

Momenteel werken wij nog niet met een track en trace systeem. We doen ons best om daar snel verandering in te brengen, zodat u van thuis uit uw bezorging kunt volgen.

Indien de ontvanger van het boeket afwezig is op het ogenblik van de levering, zal onze bezorger telefonisch contact met hem/haar opnemen om een oplossing te vinden (het boeket bijvoorbeeld bij een buur of op een verborgen plaats achterlaten). Indien de ontvanger de oproep niet beantwoordt, zal het boeket naar het logistiek centrum worden teruggestuurd. Wij kunnen een levering op verzoek verzetten, tegen betaling van extra leveringskosten. Houdt er echter rekening mee dat als de ontvanger niet snel genoeg reageert en het boeket niet binnen drie dagen wordt bezorgd, wij het boeket niet meer kunnen leveren, aangezien de bloemen dan niet meer in goede staat zijn.

Onze boeketten worden zorgvuldig verpakt in milieuvriendelijke verpakkingen en worden bezorgd per fiets in samenwerking met de coöperatie Urbike (naar: https://urbike.be/). Het resultaat? Een hanglevering boeket, de zekerheid van een vlotte levering en een beperking van het afval dankzij een "getest en goedgekeurd" systeem van herbruikbare leveringsbakken.

Bij het minste probleem dat u ondervindt met uw boeket, kunt u ons een e-mail sturen (info@mariepoppies.be) met uw contactgegevens, uw bestelnummer en een foto van het boeket wanneer u het ontvangt. Wij zullen zo spoedig mogelijk antwoorden en ons uiterste best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Als u een probleem heeft met de levering, neem dan zonder aarzelen contact met ons op via het e-mailadres info@mariepoppies.be. Wij zullen ons best doen om de situatie zo snel mogelijk op te lossen.

 
 
 

Ce site utilise des cookies. En acceptant les cookies vous pourrez bénéficier d’une expérience de navigation optimale.

personaliser